Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
28.05.2020 Zahrada
Zařiďte si obývák na zahradě
Bílý plastový stolek a židle, k tomu slunečník s reklamními nápisy – také si ještě vzpomínáte, jak docela nedávno vypadaly české zahrádky? Ty časy jso... číst celé
28.05.2020 Zahrada
Jak využít vánoční osvětlení v létě na zahradě
Těšíte se na Vánoce? Nebojte se, nezbláznili jsme se. Chceme Vám jen ukázat, jak využít vánoční řetězy nejen v zimě, ale i po zbytek roku. V létě je m... číst celé
28.05.2020 Volný čas
Vychytávky, které Vám zpříjemní každou cestu autem
Možná letos vyrazíte na dovolenou jen na Šumavu, možná ještě tajně doufáte, že se nakonec dostanete až k moři. V každém případě je třeba před letními ... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Najdete nás i na MALL.CZ

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Sport
  4. Cvičíme doma – Kruhový trénink
23.05.2020
Sport

Cvičíme doma – Kruhový trénink

Cvičíme doma 4. – Kruhový trénink

 

Zůstali jste doma na nucené dovolené, nebo dokonce v karanténě? Využijte volný čas ke cvičení. Sestavte si vlastní kruhový trénink, který Vám pomůže k lepší kondici, pevnější postavě a ke zhubnutí.

Buďte fit i během karantény

Jóga podložka na cvičení MOVIT 190 x 100 x 1,5 cm šedá

Základním principem kruhového tréninku je střídání aerobních a anaerobních cviků v krátkých časových intervalech. Každému cviku se věnujte 30 – 45 sekund na maximum, poté následuje 10-15sekundový odpočinek. Ideální je cvičit alespoň 3x týdně po dobu 30 minut.

Aerobní část cvičení zajistí spálení tuků, zlepšení kondice a posílení srdce. Typickými aerobními cviky jsou běh či chůze na místě, spinning a skákání přes švihadlo. Anaerobní cviky zase zvyšují sílu a vytrvalost. Při cvičení můžete střídat třeba kliky, výpady či sedy-lehy.Balanční podložka s expandery

Pro domácí cvičení potřebujete jen velmi málo pomůcek. Neobejdete se jen bez karimatky či podložky na cvičeníjednoručních činek nebo PET lahví naplněných pískem, stoličky nebo nízké židle, hodinek a pohodlného oblečení. Pokud Vás bude cvičení bavit, časem si dokupte třeba bosu, stepper či kondiční zátěže.

Jak si sestavit vlastní kruhový trénink

Střídat můžete klidně jen 4 oblíbené cviky, maximálním doporučeným počtem ke kombinaci je 10 cviků. Cviky a jejich pořadí si zapište na papír, ať nad nimi při cvičení nemusíte příliš přemýšlet. Začněte krátkou rozcvičkou a na závěr se nezapomeňte protáhnoutVzorový trénink se může skládat z následujících cviků:

Sada 2 ks vinylových činek  - 5 kg, černé

• Běh na místě
• Kliky
• Plank
• Výpady
• Dřepy
• Zkracovačky
• Sedy-lehy
• Výstupy na bednu
• Box
• Cvičení s činkami

 

Cviky pravidelně obměňujte, abyste posílili všechny svalové partie. A až budou opět otevřené hranice, pochlubte se svojí novou, vyrýsovanou a zpevněnou postavou na pláži u moře.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Štítky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz